خوش گلمیزیز عزیزلر ...

!!! عاشیقیزم

عاشق و دوستار همه و همه ام

 

 



نظرات شما عزیزان:

یاسین
ساعت2:49---6 اسفند 1392
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام.
برای دانلود سریال عمربن خطاب دوبله شده به زبان فارسی وارد آدرس زیر شوید.
http://t-s.blogfa.com/page/dl-omar


دختر تورک
ساعت17:39---26 مهر 1391
سلام منده تورکم یاشا بشار جان
پاسخ: آدرس لطف الیین خیدمته یتیشیم ...


rooz.mohammad mahjore
ساعت20:45---5 مهر 1391
گر نويسم راز دل عالم همه مجنون شود
بشكند نوك قلم ورق همه پر خون شود


طراوت
ساعت21:51---4 مهر 1391
ياشا چوخ گوزلدي وبلاگوز

H_Darkness
ساعت16:59---26 فروردين 1391
سلام دوست من
خوبی؟ ممنون که بهم سر زدی وقتی نبودم... آپم ولی... معلوم نیست دیگه بیام یا نه... هنوز حالم خرابه........


ارش
ساعت23:07---5 فروردين 1391
زمان هايي در زندگي وجود دارد

که آدم

فقط دوست دارد

بداند . . .

چرا ؟

سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد.نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین.اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن .منتظرتون هستم.arashsantouri.loxblog.com


حبیب
ساعت11:58---24 اسفند 1390
سلام از صفحه گزارش تصویری از ترکمن صحرای وبلاگ ما دیدن فرمایید و با نظرات خود مارو یاری کنین.با تشکر.

http://yegid.persianblog.ir/page/turkmansahra


nazanin
ساعت1:39---24 اسفند 1390
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___ $$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$___ __$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€


آنا
ساعت12:32---12 بهمن 1390
سلام
خوبییییییییییی؟
دلم واسه همتون تنگ شده
آپم زودبیا وبلاگم[ناراحت]
____ ♣♣♣_____________♣♣♣
_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣
♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣
♣___________♣___♣ __________ ♣
♣____________♣_♣ ___________ ♣
_ ♣____________♣ ___________ ♣
__ ♣______________________ ♣
____ ♣ _________________ ♣
______ ♣ ______________ ♣
________ ♣ __________ ♣
__________ ♣ ______ ♣
_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣
______ ♣____♣__♣__♣____♣
_______ ♣_____♣♣_♣____♣
_________ ♣_♣__♣♣__♣
________________ ♣♣
_________________ ♣♣
__________________ ♣♣

دلم از تنهایی پوسید
این مدت همش امتحان درس امتحان درس.... الان دیگه وقتشه یه کم خوش باشیم


دیوونه
ساعت1:03---12 بهمن 1390
سلام رفیق وهمکار گرامی
خوش گلمیسیز عزیزلر درسته.
البته ببخشیدها
یاحق


sepide
ساعت14:54---10 بهمن 1390
سلام من نظرات شما را داخل وبلاگ در گذر زمان خوندم بنظرم مطالب جالب داری واسه همین دوست داشتم تبادل لینک کنیم اگه اینکارو کردی منو با نام عاشقانه لینک کن ممنون

مهدی
ساعت0:31---10 بهمن 1390
سلام آپم با چند مطلب داغ داغ
www.olomtarbiati.com
نظر یادتون نره...


تنها
ساعت20:04---15 دی 1390
سال ها رفت و هنوز

یک نفر نیست بپرسد از من

که تو از پنجره عشق چه ها میخواهی؟

صبح تا نیمه شب منتظری

همه جا می نگری

گاه با ماه سخن میگویی

راستی گمشده ات کیست؟

کجاست؟

صدفی در دریاست؟

نوری از روزنه ی فرداهاست؟

یا خداییست که از روز ازل ناپیداست؟


یاشار
ساعت12:10---15 دی 1390
ازت ممنونم که بهم سر میزنی لطفا بازم بیا

afsane
ساعت10:33---15 دی 1390
دست گلت درد نکنه
اصولا و عموما دوست داری خجالتم بدی
شعرات قشنگه مسی بای


majid
ساعت14:01---14 دی 1390
مرسی رفیق....

افسانه
ساعت11:19---13 دی 1390


marjan
ساعت9:42---13 دی 1390
salam.alie webet.be manam sar bezan refigh

یاشار
ساعت20:20---12 دی 1390
زمان ! به من آموخت که : دست دادن معنی رفاقت نیست ... بوسیدن قول ماندن نیست ... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست ...

افسانه
ساعت13:06---12 دی 1390


shahla
ساعت13:39---11 دی 1390
salam kheyli ghashang bud sale 2012 mobaraketun bashe

یاشار
ساعت23:15---10 دی 1390
ممنون از نظراتتون
خوشحال میشم اگه اشکالی در وبلاگم دیدین بهم خبر بدین


majid
ساعت11:31---10 دی 1390


afsane
ساعت17:55---8 دی 1390

گفتند: با باران می‌آیی تو

باران که از دلتنگی و این حرف‌ها چیزی نمی‌داند.

پرونده‌ها را بازبینی می‌کنم، اما

در لابلای این همه اوراق

پیداست هرگز هیچ بارانی نباریده ست.

سرد است آغوش جهان بی تو ...

و هیچ خورشیدی

از عهده سرمای این دیوارها و صندلی‌ها بر نمی‌آید...!


majid
ساعت12:41---8 دی 1390
سلام بشار عزیز ممنون که میای و بهم سر میزنی
من فعلا تو این وبم هستم


یاشار
ساعت15:25---7 دی 1390
باغی گزدیم خسته من
گول دردیم دسته من
جانمی قربان ایلرم
بیر وفالی دوستا من

حالا دوست داری تبادل لینک کنی


ایگونا
ساعت6:45---7 دی 1390
مترسکی مرده بود و کسی او را نمیدانست جز پرنده ای که بر شانه ی چپش مینشست و از چشمانش ستاره مینوشید و به یاد چشمانش به مهتاب خیره میشد...

یاشار
ساعت14:33---6 دی 1390
سلام دوست عزیز
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم منو لینک کن بهم بگو تا منم تورو لینک کنم
www.die.loxblog.com


باغچه بون
ساعت23:20---5 دی 1390
دلواپسيهايمان را

باد قصه مي گويد

براي ابر

وابر

سر مي گذارد بر سر باران

پس تو اي باران

دلتنگيهايمان را ببار

نم نم و آرام



دیوید
ساعت12:24---3 دی 1390


زندگی وقت کمی بود و نمیدانستیم
همه ی عمر دمی بود و نمیدانستیم

حسرت رد شدن ثانیه های کوچک
فرصت مغتنمی بود و نمیدانستیم

تشنه لب، عمر بسر رفت و به قول سهراب
آب در یک قدمی بود و نمیدانستیم


ع
ساعت12:35---1 آذر 1390
باسلام ازت ممنونم كه هميشه بهم سرميزني واقعا شرمنده ام كه نميتونم زود زود به وبم سربزنم آخه باكلاسهاي دانشگاه نميتونم زودتر به وبم سربزنم بازم ممنونم ازت منتظرتم

صیفار
ساعت14:59---30 آبان 1390
از نوشته هاتون لذت بردم... بین این همه کامنت، نظر من به چشم نمیاد ولی دستتون رو به گرمی میفشارم و خسته نباشید عرض میکنم؛ بابت لینک کردن وبلاگمون ازتون کمال تشکر رو دارم ولی متاسفانه بلاگفا آدرس وبلاگهای لوکس بلاگ رو تو قسمت پیوندها ثبت نمیکنه وگرنه از خدامه که لینک وبلاگتون رو اونجا داشته باشم...

پریا
ساعت17:48---29 آبان 1390
اقعا مشکل خیلی از ما انسانها این است

ه
همانقدر که مسخره می کنیم احترام نمی گذاریم
همانقدر که اشتباه میکنیم تفکر نمیکنیم
همانقدر که عیب میبینیم برطرف نمی کنیم
همانقدر که از رونق می اندازیم رونق نمی بخشیم
همانقدر که کینه به دل می گیریم محبت نمی کنیم
همانقدر که حرف میزنیم عمل نمی کنیم
همانقدر که می گریانیم شاد نمیکنیم
همانقدر که ویران میکنیم آباد نمیکنیم
همانقدر که کهنه میکنیم تازگی نمی بخشیم
همانقدر که دور می همانقدر که آلوده میکنیم پاک نمیکنیم
همیشه دیگران مقصرند ما گناه نمیکنیم
شویم نزدیک نمی کنیم
همانقدر که آلوده میکنیم پاک نمیکنیم
همیشه دیگران مقصرند ما گنا نمیکنیم

دور می همانقدر که آلوده میکنیم پاک نمیکنیم
همیشه دیگران مقصرند ما گناه نمیکنیم
شویم نزدیک نمی کنیم
همانقدر که آلوده میکنیم پاک نمیکنیم
همیشه دیگران مقصرند ما گناه نمیکنیم


همانقدر که آلوده میکنیم پاک نمیکنیم
همیشه دیگران مقصرند ما گناه نمیکنیم


پریا
ساعت17:43---29 آبان 1390
دوست خوبم سلام
مطلب زیبای که برام گذاشته بودی رو گذاشتم توی وبم .دستت درد نکنه /


اشتیاق
ساعت12:06---25 آبان 1390

توي اين لينک ثبت نام کن
تبليغ ببين پول بگير
فوق العادست
http://poolbux.com/?r=537705130
ضرر نميکني
بيشتر خواستي يه سري به من بزن
خوشحال ميشم


بهار
ساعت14:01---21 آبان 1390
به سراغ من اگر می‌آیید،
پشت هیچستانم.
پشت هیچستان جایی است.

پشت هیچستان رگ‌های هوا، پر قاصدهایی است
که خبر می‌آرند، از گل واشده دورترین بوته خاک.

روی شن‌ها هم، نقش‌های سم اسبان سواران ظریفی است که صبح
به سر تپه معراج شقایق رفتند.


ایگونا
ساعت19:16---20 آبان 1390
وقتی دیود زنر احساسم میسوخت و من احساسهایتان را در آغوش میکشید
ترس از وابسته شدنم مجابم میکرد فراموشتان کنم
و من هزار بار فراموش میشد خودش را وتمام خاطراتش را
اگر من روزی فراموشتان کرد
بدانید عاشقتان بوده
ولی هنوز هم وقتی باران می آید قلبش درد میگیرد


ایگونا
ساعت19:15---20 آبان 1390
وقتی دیود زنر احساسم میسوخت و من احساسهایتان را در آغوش میکشید
ترس از وابسته شدنم مجابم میکرد فراموشتان کنم
و من هزار بار فراموش میشد خودش را وتمام خاطراتش را
اگر من روزی فراموشتان کرد
بدانید عاشقتان بوده
ولی هنوز هم وقتی باران می آید قلبش درد میگیرد


ایگونا
ساعت19:15---20 آبان 1390
وقتی دیود زنر احساسم میسوخت و من احساسهایتان را در آغوش میکشید
ترس از وابسته شدنم مجابم میکرد فراموشتان کنم
و من هزار بار فراموش میشد خودش را وتمام خاطراتش را
اگر من روزی فراموشتان کرد
بدانید عاشقتان بوده
ولی هنوز هم وقتی باران می آید قلبش درد میگیرد


نيلوفر
ساعت4:07---13 آبان 1390
......♥#########♥

.....♥#############♥

...♥###############♥

..♥#################♥..................♥###♥

..♥##################♥..........♥#########♥

....♥#################♥......♥#############♥

.......♥################♥..♥###############♥

.........♥################♥################♥

...........♥###############################♥

..............♥############################♥

................♥#########################♥

..................♥######################♥

....................♥###################♥

......................♥#################♥

........سلام.........♥##############♥

...........................♥###########♥

..........خوبي...........♥#########♥

...............................♥#######♥

.......عزیزم...................♥#####♥

...................................♥###♥

...به ماهم سر بزن............♥#♥

.......................................♥

..............منتظرم.................♥

..........نظر..........................♥

..............یادت....................♥

....نره................................♥

.......................................♥

.....................................♥

.: ............................ :. ♥

................................♥

...........................♥

......................♥

.................♥

............♥

........♥

......♥......................♥...♥

..........♥.............♥............♥

..............♥.....♥...................♥

...................♥.....................♥

................♥......♥..............♥

..............♥.............♥....♥

.............♥

...........♥

..........♥

.........♥

.........♥

..........♥
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ كردم


sami
ساعت2:02---11 آبان 1390
سلام عزیزم...وبلاگ قشنگی داری...دوست داشتم بیای به سایت من و یه سری بهش بزنی چون محیط شاد و اشنایی با دختر و پسرها ...ممنون منتظرتم ..به ذوستان گلت هم بگو تشریف بیارند..قدمتون روم چشم
www.icechat.ir


دیوید
ساعت13:15---9 آبان 1390

کمتراز چشم تو نمیخواهم

نگاهم کن

آنقدر نگاهم کن تا چون نیلگون ترین شب

بر آسمان بشکفم

تمام آوازهایت را به جویبار بخشیده ای

و سبدت را به من

نزدیک بیا
مرسی عزیز که به وبم سر می زنی
دوست دارم ... " دیوید"


جلال-اشتیاق دل
ساعت8:35---9 آبان 1390
سلام
وب خيلي خيلي جالبي داري
يه سر به ما بزن
منم موسيقي دارم
توي کليک طلا ثبت نام کن چون بازديد کنندت زياد ميشه به خاطر وب خوبت
حتي ميتوني توي درآمد کليکي هم ثبت نام کني
خواستي ثبت نام کني به وبلاگ من بيا
مرسي مرسي


توحيد
ساعت21:17---8 آبان 1390
با سلام
از اينكه به وبلاگ من سري زديد و نظر گذاشتيد بسيار ممنون شوا هم وب جالب و پركاري داريد موفق باشيد بازم بهم سر بزن


صبوري
ساعت14:17---5 آبان 1390
گاهی گمان نمیکنی ولی میشود ، گاهی نمی شود که نمی شود! گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست! گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود! گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست! گاهی تمام شهر گدای تو می شود!!!

بهرام
ساعت11:55---5 آبان 1390
وب جالبی داری
مخصوصا با بسم الله هات که وب روخیلی خوشگل کرده


نيلوفر
ساعت19:09---24 مهر 1390
____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________████████████


مشمولک
ساعت18:04---24 مهر 1390
سلام.معنی اسمتون یعنی چی؟؟؟؟ بشار؟

yeldiz
ساعت18:03---24 مهر 1390
سلام دوست عزیز

با اجازه خودمو لینک کردم تو وبتون!
از اینکه دوست ترکمن پیدا کردم خوشحالم
مایه افتخاره بهم سر بزنیمرسی


صبوري
ساعت12:10---24 مهر 1390

چـه اشـتـبـاه بـزرگـی سـت . . .

تـلـخ کـردن زنـدگـیـمـان . . .

بـرای کـسـی کـه در دوری مـا . . .

شـیـریـن تـریـن لـحـظـات زنـدگـیـش را سـپـری مـی کـنـد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 10 / 1 / 1398برچسب:,ساعت 9:45 توسط بشار|


آخرين مطالب
» سلام عزیزان
» گل صداقت
» دنیا
» دیدار
» عشق
» عیب کار
» محرم اسرار بودن قابلیت می خواهد ...
» آسمان آبی
» یلدا
» چه حاصل
» بیچاره عاشیق
» جاده های عشق
» غروب
» و خدا زن را آفرید ...
» بیایید جواب تصدیق دعاهایمان را بفرستیم !!!
» ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد
» صوفی و خرش
» چه چیزی با ارزش تر است ؟
» بنام الله ...
» اول محرم هزار و چهار صد و سی و سه

Design By : Pichak